Näissä tilanteissa hankinnan interim-asiantuntijan hyödyntäminen on asiakkaalle paras ratkaisu

Yritykset käyttävät hankinnan interim-asiantuntijoita useimmiten, kun ne kohtaavat haasteita tai tilanteita, joissa tarvitaan nopeasti korkeatasoista asiantuntemusta ja kokeneen ulkopuolisen näkökulmaa. Hankinnan interim-asiantuntija tuo organisaatioon asiantuntemusta ja kokemusta esimerkiksi muutostilanteissa, projektien aikana tai erityisosaamista vaativissa tehtävissä. Osalle yrityksistä interim-asiantuntijat ovat myös pidempiaikainen strateginen valinta, jolla kevennetään henkilöstön muodostamaa organisaatiorakennetta ja hallinnollista taakkaa. Tärkeimmät ominaisuudet hankinnan interim-asiantuntijan […]

Lue lisää
Seuraa meitä

Hankinnan auditointi

TULOS TEHDÄÄN OSTAMALLA - MITEN?

Kun panostat hankintoihisi, panostat samalla ratkaisusi laatuun, toimitusvarmuuteen ja kaiken lisäksi yrityksesi tuloksentekokyvykkyyteen.

Hankintojen auditointi kattaa juuri sen, mitä yrityksesi tarvitsee. Kartoitetaan hankintasi tuloskunto yhdessä!

MIKSI HANKINTOJEN AUDITOINTI KANNATTAA?

  • Varmistat, että yrityksesi hankinnat ovat huippukunnossa ja tuottavat kilpailuetua
  • Hankinnan auditoinnin tuloksena hahmotat nykytilan ja saat selkeät käytännön toimenpiteet kehitys- ja säästöpotentiaalin hyödyntämiseksi
  • Nostamme esille vahvuudet, parannusehdotukset sekä parhaita käytäntöjä eri toimialoilta
  • Auditoinnin jälkeen voit edetä itse tai voit myös hyödyntää ValueSourcen 50 hankinta-ammattilaisen osaamista toimenpiteiden toteuttamiseksi käytäntöön asti
Lataa maksuton hankintojen auditoinnin checklist!
  • Tee hankintojen auditointi itsenäisesti checklistin avulla
  • Materiaali sisältää yli 10 sivua sekä arviointiasteikon
  • Löydät sieltä myös muiden yrityspäättäjien kommentteja hankintojen auditoinnista
Valmet Automotive
”Great work from Heikki, Jarmo and Markku. Their positive attitude and solution orientated approach are highly appreciated and recognized by the teams they’re working with”

Colin Allsopp
Indirect Sourcing Manager
Raute Oyj
”Yhteistyö ValueSourcen kanssa on antanut meille joustoa hankintatehtävien resursointiin ja rekrytointeihin. Olemme onnistuneet hyvin ja olen erittäin tyytyväinen ValueSource hankinnan resursointi- ja asiantuntijapalveluun.”

Petri Strengell
Group Vice President, Operations
Metso Outotec Finland Oy
”Jo vuonna 2014 alkanut yhteistyö ValueSourcen kanssa on tarjonnut Metso Outotecille joustavan ja tehokkaan avun hankinnan jatkuvasti lisääntyviin resursointihaasteisiin.”

Katja Gaggl
Director, Project Procurement, BL Separation Delivery

AUDITOINTI NO 1. HANKINNAN PALVELUKUMPPANILTA

Mitkä ovat hankintojen auditoinnin hyödyt?
  • Hankintojen potentiaalin tunnistaminen tuottaa kilpailuetua tehokkuuden, kustannussäästöjen, osaamisen hyödyntämisen ja kehityskohteiden havaitsemisen muodossa
  • Auditoinnin myötä tunnistat yrityksesi hankintojen nykyisen roolin ja voit nostaa hankintojen merkityksen tietoisuutta yrityksessäsi
  • Saat selkeät käytännön toimenpiteet ja suositukset hankintojen kehittämiseksi, ja samalla havaitset hankintoihisi liittyvät riskit ja osaat hallita niitä
  • Auditoinnin avulla voidaan tarkistaa ja päivittää organisaation hankintastrategia vastaamaan muuttuvia liiketoimintatarpeita
  • Auditointi luo pohjan jatkuvan parantamisen kulttuurille, joka mahdollistaa systemaattisen kehittämisen ja tuottaa kilpailuetua
  • Optimoi oma ajankäyttösi. Voit valita juuri yrityksellesi sopivan auditoinnin sisällön aina startista räätälöityyn tarpeesi mukaan
  • Saat sparrausta ja käytännön apua yrityksesi hankintojen kehitykseen joustavasti ja omilla ehdoillasi.
Saat selkeät käytännön toimenpiteet ja suositukset
Hankintojen laatu kasvaa ja tuottaa kilpailuetua
Saat auditoinnin vaivattomasti ammattilaisten toteuttamana
LAADUKKAAN HANKINTATOIMEN TUOMAT HYÖDYT
  • Hankintatoimen systemaattinen kehittyminen ja jopa 15 % lisää aikaa oleelliseen
  • Paremmat hinnat markkinoilta – jopa 10–30 %:n kustannushyödyt
  • Hankintojen toimitusvarmuuden lisääntyminen 20–40 %:lla
  • Tarkasti määritetyt tarvittavat tuotteet ja palvelut vähentävät virheiden määrää ja parantavat laatua sekä asiakastyytyväisyyttä
  • Hankintaorganisaatio kykenee reagoimaan nopeasti markkinoiden muutoksiin ja tarpeisiin
  • Organisaatio osaa tunnistaa ja hallita mahdollisia riskejä – toimitushäiriöt vähenevät
  • Kestävien vaihtoehtojen valitseminen ja ympäristövaikutusten minimointi edistää ympäristövastuullisuutta
  • Näkyvyys toimittajakenttään entistä kiinnostavampana liiketoimintakumppanina – lisäarvoa liiketoimintaan
  • Ostomenot ovat seurattavissa ja hankintakokonaisuus johdettavissa faktapohjaisesti
  • Jatkuvan parantamisen kulttuuri mahdollistaa hankintojen systemaattisen kehittämisen ja tuottaa kilpailuetu

Lue lisää, miten voit saavuttaa auditoinnin jälkeen laadukkaan hankinnan hyödyt

Lue lisää

VALUESOURCE PARTNERS LYHYESTI

Asiakkaanamme voit täysillä keskittyä liiketoimintaasi, me hoidamme hankinnat ja operatiivisen ostamisen - aina puolueettomasti, ammattimaisesti ja tuloksellisesti. Vuodesta 2009 lähtien olemme auttaneet yrityksiä parantamaan kilpailuetujaan ja menestymään.

Tehdään sinunkin yrityksesi hankinnoista kilpailuetu!
15
%
Keskimäärin 15% EBIT Parannus asiakkaalle
>
1000
M €
Hankintojemme arvo
4.6
M €
Liikevaihtomme
50
+
Hankinnan huippujengiläistämme
Teemme hankinnoista sinulle kilpailuedun.

ValueSource Partners Oy
Linnankatu 3B
20100 Turku
Y-tunnus: 2283239-3

Tel: +358 (0)10 420 1110
E-mail: info@values.fi
Ota yhteyttä
Tietosuoja

Jätä yhteydenottopyyntö lomakkeen avulla.

    Seuraa meitä
    © All Rights Reserved 2024 ValueSource Partners Oy