Näissä tilanteissa hankinnan interim-asiantuntijan hyödyntäminen on asiakkaalle paras ratkaisu

Yritykset käyttävät hankinnan interim-asiantuntijoita useimmiten, kun ne kohtaavat haasteita tai tilanteita, joissa tarvitaan nopeasti korkeatasoista asiantuntemusta ja kokeneen ulkopuolisen näkökulmaa. Hankinnan interim-asiantuntija tuo organisaatioon asiantuntemusta ja kokemusta esimerkiksi muutostilanteissa, projektien aikana tai erityisosaamista vaativissa tehtävissä. Osalle yrityksistä interim-asiantuntijat ovat myös pidempiaikainen strateginen valinta, jolla kevennetään henkilöstön muodostamaa organisaatiorakennetta ja hallinnollista taakkaa. Tärkeimmät ominaisuudet hankinnan interim-asiantuntijan […]

Lue lisää
Seuraa meitä

Tekemämme kilpailutuksen avulla saat markkinoiden parhaimmat diilit

Anna 50 ammattilaisemme hoitaa kilpailutus- ja toimittajahakuprojektit. Kanssamme vältät kilpailutusten karikot ja lopputuloksena saat toiveittesi mukaiset hankinnat puolueettomasti vuosikymmenten kokemuksella ja ammattitaidolla.

Sinulla tarve, me löydämme markkinoiden parhaimman ratkaisun.

Oikein tehty kilpailutus nostaa kilpailukykyäsi

Hankintojen osuus liikevaihdosta on usein merkittävä - jopa yli 60% liikevaihdosta - silloin kannattaa keskittyä hankintojen tehokkaaseen toteutukseen ja kokonaisuuden hallintaan. 50 ammattilaisen tiimimme toteuttaa hankinnat sekä kilpailutukset palveluna lähtötilanteen kartoituksesta ostosopimuksiin – puolueettomasti ja tuloksellisesti.
Kilpailukykysi paranee
Sopimusehdot ovat puolellasi
Saatavuus paranee

Hankimme ja kilpailutamme puolestasi

Kilpailutuksissa varmistetaan aina lopputuotteen tai palvelun laatu sekä pidetään huolta, että asiakkaan vaatimukset toteutuvat. Aina.

Kilpailutamme muun muassa:
Metallituotteet ja alihankintapalvelut
Automaatiotekniikka ja teollisuuskomponentit
Muovituotteet ja alihankintapalvelut
Muut tuotannolliset materiaalit ja palvelut (mm. tarvikeostot & MRO)
Elektroniikka ja sopimusvalmistus
Ei-tuotannolliset ns. epäsuorat hankinnat (liiketoiminnan muut kulut)
Saatavuuden parantaminen ja kustannussäästöt ovat yleisiä tavoitteita, mutta vielä oleellisempaa on samalla kehittää myös Asiakkaan toimintaa ja ostamista entistäkin fiksummaksi – näin tehdään kestäviä tuloksia.

Miksi me?

Tulokset
Vältät kilpailutusten karikot, säästät aikaasi ja lopputuloksena saat vaatimustesi mukaiset hankinnat puolueettomasti toteutettuna. Olemme korjanneet kymmeniä toimitusketjuja ja saavuttaneet kustannushyötyjä jopa 15-60% lähtötilanteeseen verrattuna. Toimittajamarkkina myös arvostaa ammattimaisesti ja puolueettomasti toteutettuja hankintoja.
Osaaminen
Teemme lähtötilanteen analysoinnin ja yhteistyöllä koostamme vaatimukset. Mikäli kilpailutus nähdään tuloksellisena, niin viemme sen läpi ammattilaistemme voimin ja sähköistä kilpailutusjärjestelmää hyödyntäen. Kunnioitamme asiakkaan aikaa ja ajankäyttö sovitaankin heti yhteistyön alussa – näin säästät omaa aikaasi muuhun tärkeään.
Toimintamalli
  • Sopimus ja valtakirja
  • Objektiivinen lähtötilan analysointi
  • Suositus toimenpiteistä
  • Yhteinen päätös kilpailutuksesta
  • Kilpailutuksen toteutus
  • Vertailu ennalta sovituilla kriteereillä
  • Valinta ja päätökset
  • Muutoshallinta ja käyttöönotto
Kestäviä tuloksia
Kokonaiskustannusten säästöt toteutuvat fiksulla ostamisella. Varmistamme, että asiakkaamme pystyvät hyödyntämään saavutetut tulokset ja avustamme toimittajien vaihdoissa sekä seuraamme toteutumaa kanssasi. Varmistamme lopputuotteen tai palvelun laadun ja pidämme huolta, että asiakkaamme vaatimukset toteutuvat.
1.

Sopimus toimeksiannosta ja valtakirja

2.

Lähtötietojen koostaminen mm. ostotiedot, sopimukset ja speksit

3.

Väliraportti ja yhteinen päätös kilpailutuksen toteuttamisesta

4.

Kilpailutus sovitulla toimittajakentällä ja sisällöllä

5.

Pisteytys, vertailu ja suositukset asiakkaalle

6.

Valintapäätös, asiakas päättää

7.

Ostosopimus asiakkaalle ValueSourcen neuvottelemana

8.

KPI mittaus
Ostojen seuranta
Power BI raportointi
Suositukset

Anna meidän hankkia sinulle markkinoiden parhaat diilit!
Palvelumme sisältää hankintaprosessin ammattimaisen toteutuksen koko komeudessaan. Talostamme löytyy 50 hankinnan ammattilaisen osaaminen, toimittajatiedot ja työkalut. Teemme hankintoja vuodessa yli 900 miljoonalla eurolla. Tiedämme siis tarkalleen mitä teemme. 

Ja nyt voimme auttaa sinua parantamaan kilpailukykyäsi ja saatavuuden hallintaa. 

Tulokseen sidottuna – riskittömästi.

Ota yhteyttä ja me hankimme sinulle markkinoiden parhaat diilit!

    Teemme hankinnoista sinulle kilpailuedun.

    ValueSource Partners Oy
    Linnankatu 3B
    20100 Turku
    Y-tunnus: 2283239-3

    Tel: +358 (0)10 420 1110
    E-mail: info@values.fi
    Ota yhteyttä
    Tietosuoja

    Jätä yhteydenottopyyntö lomakkeen avulla.

      Seuraa meitä
      © All Rights Reserved 2024 ValueSource Partners Oy