Taksi Helsinki halusi vielä entisestään kehittää asiakaspalvelua ja palvelukokemusta. Tämän lisäksi haluttiin optimoida kustannusrakennetta ja lisätä tehokkuutta. Liikkeelle lähdettiin nykytilanteen objektiivisesta kartoituksesta ja askeleittain edettiin määrittämään asiakaspalvelun tarpeita sekä teknisiä reunaehtoja. Prosessin aikana tutustuttiin eri järjestelmävaihtoehtoihin ja näin myös opittiin samalla.
Liikkeelle lähdettiin elokuussa 2020 ja sopimusasiat saatiin kuntoon aikataulun mukaisesti marraskuussa 2020.
ValueSource vastuuasiantuntija oli osa tiimiä ja auttoi läpi
koko prosessin. Taksi Helsinki teki järjestelmävalinnan.
Ammattimaisesti toteutettu kilpailutus vietiin läpi
aikataulussaan ja asetetut tulostavoitteet saavutettiin.
Jätä yhteydenottopyyntö lomakkeen avulla.