Yritykset käyttävät hankinnan interim-asiantuntijoita useimmiten, kun ne kohtaavat haasteita tai tilanteita, joissa tarvitaan nopeasti korkeatasoista asiantuntemusta ja kokeneen ulkopuolisen näkökulmaa. Hankinnan interim-asiantuntija tuo organisaatioon asiantuntemusta ja kokemusta esimerkiksi muutostilanteissa, projektien aikana tai erityisosaamista vaativissa tehtävissä. Osalle yrityksistä interim-asiantuntijat ovat myös pidempiaikainen strateginen valinta, jolla kevennetään henkilöstön muodostamaa organisaatiorakennetta ja hallinnollista taakkaa. Tärkeimmät ominaisuudet hankinnan interim-asiantuntijan […]
”Olemme panostaneet vahvasti liiketoimintamme kehitykseen ja samalla myös toimitusketjun kilpailukykyyn. Rakennamme toimitusketjusta tulevaisuuden menestystekijää yhdessä ValueSource asiantuntijoiden kanssa. Yhteistyön tulokset vievät meitä eteenpäin, ja olen erittäin tyytyväinen ValueSourcen osaamiseen ja palveluun.”
Lasse Orre
CEO, Transtech Oy
Haluaisitko tietää kuinka tehostaa yrityksen hankintoja?